En annorlunda Sparbanksdag
Årets Sparbanksdag från 3S blir annorlunda. Annorlunda på grund av att vi inte som vanligt kan träffas fysiskt, men också annorlunda för att vi i år väljer att lyfta fram lite bredare och aktuellare frågeställningar förutom insikter och erfarenheter från våra kund- och medarbetarundersökningar inom sparbanker.
▫
Årets Sparbanksdag ger dig som leder banken, dess försäljning, marknadsföring eller HR-funktion nya insikter och praktiska erfarenheter om hur banken kan utvecklas inom några av de viktigaste områdena inför framtiden: att leda och styra rådgivarorganisationen effektivare, hur utveckla bankens varumärke och hur utveckla en värdebaserad säljmetodik i kundmötet.
▫
Innehåll och föreläsare:
- Att utveckla en rådgivarorganisation – och stärka varumärke och position – inom en Sparbank Per Karlsson, rörelsechef och vice VD Denny Hedenström, marknadschef Västra Mälardalens Sparbank
- Möjligheter och utmaningar i att utveckla en Sparbanks varumärke 2020 Robert Gelmanovski, Managing Partner på Nordic Brand
- Kan en bankrådgivare sälja mer genom att ha värdebaserad försäljning på kundmötet? Bengt Gejrot, Seniorkonsult och expert på värdebaserad försäljning

Anmäl dig här!