Sparbanksdagen 2021 – en succé!

28.09.2021

Idag gick den årliga, numera digitala, Sparbanksdagen av stapeln. Över 60 VD:ar, affärschefer, kontorschefer, marknadschefer och andra från Sparbanksvärlden som var intresserade av dagens ämne – Sparbanken och Varumärket – deltog och lyssnade på våra tre föreläsare:

 

@Henrik Carlsson, Marknadschef från Sparbanken Tanum berättade om bankens varumärkesresa – och hur man blev Sveriges bästa företag på både Facebook och Instagram, med praktiska tips och exempel på hur Henrik och banker gör, och vilken konkret effekt och utväxling deras arbete givit på volymer och lönsamhet.

 

@Robert Gelmanovski, varumärkesexpert och grundare av Nordic Brand Academy gick igenom vad det innebär att ett varumärke är starkt (inte känt!), och konsekvenser det får för affärsplanering och försäljning med erfarenheter både från storföretag och sparbanker.

 

@Johanna Wahlström, senior projektledare från 3S med erfarenhet från ett 60-tal undersökningar inom sparbanksvärlden liksom globala mätningar, pratade om Att mäta varumärke – vad kan vi lära oss av undersökningar mot marknad, kunder och anställda?

 

 

Missade du webinaret? Eller vill se det igen? Maila johan.lange@3s.se så skickar vi!